آرامش روان

تنها یک دلیل برای شکست انسان وجود دارد و آن کمبود ایمان فرد به خودِ واقعی‌اش است

آرامش روان

تنها یک دلیل برای شکست انسان وجود دارد و آن کمبود ایمان فرد به خودِ واقعی‌اش است

سال نو مبارک

بنام پاک دادار هور

 

روزگاری فکر می کردم سرانگشت تعلق، گشاینده ی هر قفل ویراقی ست که پیرامون زندگی را حصاری ازمبارزه طلبی کشیده است.

 

برای ریشه ی محدود و اندیشه ی محصورآدمی، انگار فقط اعجاز وپرواز، راه نجات وفرار می نمود، در تن وجان من ودیگرانی چون من اعجازی امکان پذیر نیست، اما منتظرماندن ودیده به راه عشق دوختن گزینه ی ابدی رهایی از بندهای دنیای مادی ودردسرهای اوست.

 

مشکل اهورا یکی از همین جنگ ودندان نشان دادنهای دنیابود.

وقتی از شش سوی زمین مایوس شدیم، منتظرمعجزه ایی آسمانی بودیم ودست به دامان خدا ودعاهای دوستان وهمشهریان تا گره ازکارفروبسته بگشاییم، گرچه از ابتدا هم دستانمان به سوی پروردگار دراز بود.پس خداوندبه تجربه وتسلط در علم پزشکی عشق ومهر افزود، به من مادرقدرت وتوان، به خانواده عشق وهمکاری وقبول دعاها تا این قفل شکسته شود و قفل شکست و معجزه رخ داد....!!!

وبرای اینهمه هنر از خدا سپاسگزارم.

 

سال شوم وننگین 92دارد نفسهای آخرش رو میبلعد سالی که باید تجربه ی وحشتناک زندگی روقبل از30 سالگی تجربه می کردم.

 

سالی نه تنها بد ووحشتناک برای من.....

سالی بدواندوه باربرای مادران ابراهیم ، ایوب، احمدو.....همسرانشان هم بود.

وتقویم وتقدیر92همین بود، سالی سرشار از درد.....وخوشحالم که برزخ وکابوسی که درآن بودم داره میگذره گرچه...

ویادم باشددرهمین سال 92با همه ی دهشتناکیش اهورا یه بار دیگه چشمهاشو به زندگی گشود.

 

پیشاپیش عیدتون مبارک وامیدوارم سالی سرشارازسلامتی وبهروزی وروزبهی پیش رو داشته باشین.

سال وفال وحال ومال واصل ونسل وتخت وبخت

بادت اندرشهریاری برقرار وبردوام

سال خرم فال نیکو مال وافرحال خوش

اصل ثابت نسل باقی تخت عالی بخت رام


سپاس فراوان-سمیه ملا 25اسفند1392 

 

 

 

پ.ن :ابراهیم زارع-ایوب عالی ریسی-احمدخویشکار